Kolsch- All that matters


Dotrzymuję obietnicy :) 
Posty będą się pojawiać już regularnie :) Trzeba korzystać z lata i pięknej pogody bo w zimie z blogowaniem nie jest już tak wesoło.. 
Niedziela, czyli w końcu mój dzień wolny... I co robię? Od rana nie wychodzę z łóżka. 
Jestem przemęczona całym tygodniem, tyle się ostatnio dzieje, że nie nadążam. 
Wczoraj byłam w Kielcach na planie programu Sablewskiej sposób na modę. Pracowałam cały dzień, ale była to inna forma pracy niż zazwyczaj. Miałam za zadanie oczywiście zadbać o włosy bohaterki programu, ale również zrobić dwie fryzury Mai. Spędziłam intensywnie dzień, ale poznałam tyle przemiłych osób, że taka praca to sama przyjemność :) 
Oczywiście oglądając finał w telewizji, dokładniej moment, w którym główna bohaterka stoi przed lustrem i nie wie jak wygląda i nagle bum odsłaniają lustro i.... WIELKI SZOK... Gaczorek zawsze beczał jak dziecko. Tak mnie wzruszają takie momenty, że nie mogę się opanować :) 
Tak samo było wczoraj, siedziałam obok na kanapie i przede mną na żywo finał.. 
Myślę sobie eee Gaczorek tyle osób wokół nie będziesz ryczeć.. i nic bardziej mylnego. Ten moment kiedy odsłaniają lustro, cisza na planie wszyscy patrzą na reakcję Kasi bohaterki, tyle emocji i jej pierwsze słowa "te włosy to mistrzostwo świata" jak mogłam się nie wzruszyć :) 
Bardzo się cieszę, że Maja zaprosiła mnie do swojego programu, od zawsze oglądając metamorfozy zastanawiałam się jaką ja wykonałabym przemianę, a tutaj proszę wszystko zależnie ode mnie :) 
Od małego, głupkowatego Gaczorka :) 
Nie mogę się doczekać kiedy odcinek pojawi się w tv i Waszej reakcji :) 
Marzenia się spełniają. 











Czapka- River Island
Koszula- Pull&Bear
Koszulka- Abercrombie
Spodnie- Bershka
Buty- Adidas superstar

Zdjęcia Marta Budzyńska

51 komentarzy:

  1. Przecudne zdjęcia! Świetnie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaczorek zawsze ślicznie wygląda! Uwielbiam jej styl <3
      http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/tennis-skirt.html
      Sophie

      Usuń
  2. Gratulacje! Cieszę się jak dziecko, że Ty się cieszysz :D
    Przepiękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3
    Już nie mogę doczekać się odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *_*
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia:) Powiedz nam jak wyjdzie ten odcinek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Gaczorku mam pytanie o superstary, ciężko jest utrzymać je w czystości? Myślisz że lepiej kupić czarne czy białe? Oba kolory podobają mi się tak samo, ale boję się że białe po krótkim czasie nie będą wyglądały już tak ładnie :/
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie można cIĘ OBEJRZEĆ ?NIE MAM TEGO PROGRAMU W TV :(

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia i cudowna Sylwia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gaczoruś mam pytanie gdzie sprzedajesz ubrania? podaj link

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłoby problemy jakbym wstwiala pani zdj na profilowe na instagramie gdzie jest mało widoczne, bo poprostu są genialne :*
    Czekam na odp i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Chcę Ci podziękować, bo jesteś taka piękna w środku, dajesz mi tyle siły i motywacji. DZIEKUJE :* ♥
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny Gaczorek <3
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :* Oglądam często program Mai i zawsze płacze jak jest finał, ojjeeeej, a co dopiero to widzieć na żywo <3 aż teraz pisząc to łza się kręci <3
    A co do sesji, to świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam program Majki i zazdroszczę, że nie dość że działałaś aktywnie na planie to zobaczyłaś jak to wszystko wygląda od kuchni. Będę wyczekiwać tego odcinka.
    Świetna luzacka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :D
    Piękne zdjęcia i fajna stylizacja, taka dość luźna, super wyglądasz jak zawsze :D
    http://vogueby-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super miejscówka! Zawsze masz świetnie dobrane lokalizacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia :) fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To świetnie, ze spelnilas swoje marzenie. Uwielbiam Cie i Twoją pozytywną energie :))))) pozdrawiam :* fanka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebiste zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog *.* Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoją pozytywną energię!!! Przepiekne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Syl tak się cieszę, ze w koncu super Ci sie układa! Z miesiąca na miesiąc coraz bardziej promieniejesz :) Ściskam mocno! M ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. z niecierpliwością czekam na ten odcinek! ♥
    piękne wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz :*
    http://kerrsgirls.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Syl !! wiem że miałaś nagrania do programu na tvn style i wiem, że jakoś tak w marcu to było. Powiedziałabyś do jakiego programu ?? Przegapiłam niestety moment kiedy leciał w telewizji ale mam nadzieję, że na necie go znajdę :) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie mylę to chodzi Ci o Stylowy Magazyn :)

      Usuń
  29. Gratuluję takiej fajnej pracy :) Btw - po prostu uwielbiam Twoje nogi! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za ile kupilas superstary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę być w błędzie ale Syl chyba dostała je od adidasa a jeśli nie to pewnie za taką cenę jak wszędzie albo niższą trochę :)

      Usuń
  31. Fajnie :)
    weronikakaminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie :)
    weronikakaminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ciesze się ze się cieszysz ! :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia ❤
    okayanyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia jak zawsze! ❤❤ Nie mogę się doczekać żeby obejrzeć odcinki z Tobą, coś mi się wydaje, że polubię ten program jeszcze bardziej!

    chudzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju podziwiam Cię! Jesteś tak bardzo zabiegana i jeszcze w dodatku ćwiczysz!
    Moim zdaniem takie dni leniucha są bardzo fajne, ale najlepiej z nimi nie przesadzać! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś przecudowna <3
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Tylko pozazdrościć
    powodzenia
    pozdrawiam Martyna z www.DojazdDoParyza.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i stylizacja, pozdrawiam :)
    https://missstyleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedy pojawisz się w TV?:c

    OdpowiedzUsuń
  43. Gaczorku , zdjęcia są przerabiane ?

    OdpowiedzUsuń